Questions make nominations

Cześć wszystkim :)
Dzisiaj dzień na spontanie.Siedzę w domu od rana i słucham muzyki.W skrócie totalna nuda.Postaram się odpowiedzieć wam na kilka pytań ponieważ zostałam nominowana  do Liebster Blog Award przez Strigoi Gerardine.



1. Co sprawia Ci najwięcej radości?
  • Najwięcej radości sprawia mi mój piesek,który jest mega słodki.Strasznie się cieszę,że jest w moim domu.Teraz mam się z kim bawić i zaopiekować.Dzięki niemu codziennie jak się budzę to od razu mam uśmiech na twarzy.Przychodzi rano do mojego łóżka liże mnie i moją siostrę po twarzy,albo się wtula i śpi z nami.Jak chce się bawić przynosi swoją ulubioną zabawkę małpkę,która była 1 zakupem i tylko ją tak uwielbia.Gdy nie reagujemy specjalnie naciska na nosek,który piszczy,żeby ją gonić.Wszyscy się wtedy śmieją.Zawsze po kąpieli jak już się ją wytrze biega po całym pokoju prostuje ogon i wygląda jak kangur dosłownie.Polecam wszystkim bo mopsiki przyniosą wam tyle szczęścia do domu i są takie kochane.
2. Sięgnij pamięcią do dnia, w którym zdarzyło się coś pięknego i, proszę, opowiedz mi o tym.
  • To był dzień w którym poznałam mojego idola i stwierdziłam,że na 100% nie jest taki jak inne gwiazdy.Patryk Kumór to na prawdę fajny facet i piosenkarz.Przekonałam się,że można z nim normalnie pogadać,pożartować i zrobić sobie mnóstwo zdjęć a on i tak nie będzie marudził .Traktuje swoich fanów jak przyjaciół.Zawsze jest miły po koncertach wychodzi do nich i normalnie rozmawia.Dzięki niemu moja mama właśnie mi i mojej siostrze kupiła psa,bo jak zobaczyła jakiego fajnego ma mopsika to sama namawiała tatę na zakup i tak się stało.Teraz wszyscy w domu mamy tyle radochy z niej i każdy uwielbia naszą Chelse'e.Nigdy tego nie zapomnę.
3. Jak wielką wagę przywiązujesz do swojego wyglądu?
  • Nie jakoś super bardzo ale przywiązuję do wyglądu pewną uwagę.W ciągu dni szkolnych nieszczególnie bo zazwyczaj jak wstaje rano ubieram się na szybko,toaleta i biegnę na tramwaj.W weekend już trochę bardziej.Ogólnie zależy to od tego czy mi się po prostu chce,ale jak idę na zdjęcia albo gdzieś się zabawić to tak.
4. O czym zapominasz w popłochu?
  • Ostatnio dosyć często zapominam gdzie coś położyłam,Najczęściej jest to telefon.Mam tak,że jak już go znajdę to po kilku minutach znowu nie mogę go znaleźć i to jest strasznie wkurzające.Nie wiem co się ze mną dzieje.Jeszcze trochę i zapomnę gdzie mam głowę.Chyba powinnam zapisywać co gdzie położyłam,ale wątpię,że to coś da bo pewnie nie będzie chciało mi się pisać.
5. Jesteś osobą sentymentalną? Masz czasami tak, że rzeczy, które darzysz miłością, nie mieszczą się na półkach w Twoim pokoju?
  • Zdecydowanie tak,myślę,że uczucia grają dużą rolę w moim życiu,ale nie do końca uważam to za zaletę bo większość swoich decyzji podejmuję właśnie poprzez to co czuję.Niektóre są błędne ale są też pozytywne.Tylko te negatywne czasem bardzo bolą i żałuje się tego.
6. Gdybyś miał/a taką możliwość zamienienia się życiem z pewnym bohaterem literackim, kim byłaby ta postać? Dlaczego akurat ona? 

  • Gdybym miała taką możliwość byłaby to Anią Shirley z ,,Ani z Zielonego Wzgórza''.Podobnie jak ja miała głowę pełną marzeń,była zdolna,pracowita,mówiła prawdę prosto w oczy,miała swoje zdanie i nie miała z tym żadnego problemu.Potrafiła wyrzec się wymarzonych studiów,żeby pomóc Maryli.Potrafiła skupić się na wykonywanej pracy,a mnie zawsze coś rozprasza.Ania to postać niezwykła: wzruszająca i zabawna, oryginalna i godna podziwu, choć czasami może irytować swą nadmierną egzaltacją.
7. Wiążesz przyszłość z blogowaniem czy robisz to tymczasowo, by odreagować?
  • Jeszcze sama dokładnie nie wiem,ale teraz robię to raczej z nudów.Pozwala mi to zająć czas wolny i dowiedzieć się co inni myślą o tym co tu pisze i dodaje.Za kilka dni,miesięcy,lat mogę mieć inne do tego podejście i traktować to wszystko już na poważnie.
8. Jaki masz stosunek do korespondencji listowej? Stary, niemal pradawny zwyczaj komunikowania się czy pewien odłam "przygody"?
  • Teraz korespondencje listową zastępują nam portale społecznościowe takie jak facebook,gadu-gadu i inne.Większość ludzi już nie pisze listów jedynie wysyła pocztówki.Moim zdaniem jest to  świetna sprawa.Każdy pewnie uwielbia dostawać listy i je czytać.Zamiast pisać na klawiaturze do kogoś można wziąć kartkę i napisać samemu takie coś,a przy okazji mieć satysfakcje z tego. 

Komentarze

  1. piękne słowa bardzo prawdziwe <3
    zapraszam do mnie

    karolciaaky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitne odpowiedzi. Gratuluję :)

    http://xwildestdreams.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne słowa <3
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ostatnia odpowiedź, ja osobiście lubię pisać listy i mam kilku dalekich znajomych z którymi koresponduję :)

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi *.* zajebisty blog *.*
    bejbuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi świetne! ^^ Podobają mi się!
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam taką inteligentną nominację ze świetnymi pytaniami. Odpowiedzi są na prawdę rozsądne i pisane z serduchem. Cieszy serducho. Kompletnie rozkochałaś mnie Anią z Zielonego...po prostu <3 Świetny post. Jedyny w swoim rodzaju. Tylko czytać. :D Pozdrów pieska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje nominacji. Są to jedne z najciekawszych i najmądrzejszych odpowiedzi, jakie do tej pory czytałam.
    Masz bardzo ładnego bloga, widać, że jest on pisany od serca.
    Obserwuję. ;)
    Zapraszam natkaa1.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania z zielonego wzgórza jest świetna, w dzieciństwie uwielbiałam oglądać ten film bo miał taki swój klimat :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, ambitne odpowiedzi. Gratuluję. Też lubię pisać listy i kocham Anie Shirley.

    pozdrawiam, http://strange-is-so-cute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, gratuluje. Masz talent do pisania bloga! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post. Jakiej rasy masz pieska. Ja mam sznaucera miniaturkę czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog oraz posty,zostaje na dłużej i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nominacji, świetny post.
    Obserwuję i licze na rewanż.
    http://wiki-wikitta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje odpowiedzi naprawdę były wyczerpujące i bardzo mi się spodobało to, że nie odpowiadałaś dwoma słowami ;)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam pisać i dostawać listy :D To naprawdę świetna sprawa!
    Gratuluję nominacji ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty