Moje hity miesiąca ! My hits of the month !

Hejka wszystkim !  
Dzisiaj chciałabym się z wami podzielić z super produktami do włosów,które ja od niedawna używam i są dla mnie hitem. 



Pierwszym produktem od którego chciałabym zacząć jest szampon z L'oreal Elseve.Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy,nadaje jej świeżość i pozwala zachować zafarbowany kolor włosów.Jest przeznaczony do włosów farbowanych,zniszczonych i wysuszonych.Powiem wam,że moje włosy były bardzo zniszczone rano wstawałam miałam straszne siano na nich i ciężko mi było je ułożyć.Dlatego ostatnio zmieniłam produkty do włosów,oraz ścięłam je na tyle,żeby mogły rosnąć bez włosów,które tak naprawdę mi się już wykruszały.Wiem,że ciężko wam by było odłożyć prostownicę i suszarkę na bok ale serio dziewczyny tak trzeba.Przez wysokie temperatury tak naprawdę je palimy.Po umyciu głowy i nałożeniu na nie ręcznika najlepiej je wykręcić w nim,aż większość wody będzie przez niego wchłonięta.



Pamiętajcie nigdy nie nakładajcie odżywki na mokre włosy bo jej działanie nie będzie miało sensu.Nakładamy odżywkę na ręce i wmasujemy ją na same końce włosów.Nie nakładajcie je na sam czubek głowy bo wtedy włosy u góry będą się bardziej przetłuszczać. Później czekamy kilka minut,ja zazwyczaj trzymam ją 10 minut i spłukuje. Najlepiej nie kładźcie się z mokrymi włosami do spania bo wtedy łuska włosa jest otwarta i bardziej wrażliwa na potarcia od poduszki.




Innym produktem,którego działanie jest mega rewelacyjne to regenerum. Jest to serum do włosów,które intensywnie odżywia,nawilża sprawiając,że włosy są mocne,miękkie i pełne blasku.
Stosuje się je tak samo jak odżywkę i pozostawia na 5-10minut,a potem spłukuje.






Komentarze

Popularne posty