MY MAKEUP





                                                               Cześć wszystkim !
Na początek chciałabym napisać,że postanowiłam całkowicie zmienić wygląd bloga i zacząć wszystko od nowa.Mam nadzieje,że spodoba wam się taka zmiana i więcej osób będzie czytać moje wpisy.Dzisiaj chciałabym pokazać wam jakich kosmetyków używam do zrobienia mojego makijażu.Bardzo łatwo go zrobić gdyż nie używam ich dużo.Najpierw nakładam multifunkcyjny,antybakteryjny  krem BB rozsmarowując go na całej twarzy.Następnie używam pudru z fimy Eveline 32 natural nakładając go pędzelkiem.
Potem maluje brwi zestwawem z firmy miss sporty studio eyebrow kit.
Na początek robię kontur brwi woskiem pokazanym z lewej strony a później nakładam cień z prawej strony.



Maluje rzęsy tuszami z EVELINE,które moim zdaniem są najlepsze i ładnie nam je podkreślają. 
Dzięki nim rzęsy wydają się większe i grubsze.
Na koniec maluje kreski elejnerem także z miss sporty i usta taką wiśniową kredką wibo.


Efekt końcowy u mnie wygląda tak :)





Komentarze

  1. ładnie

    Tak mało jest blogów lifestyle na tumblr, postanowiłam że udowodnić wszystkim że na tej minimalistycznej platformie można prowadzić bloga : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny *.*

    High Five!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty