A new beginning

Cześć wszystkim.
Dawno mnie tu nie było z powodu braku czasu,ale teraz postaram się dodawać posty co tydzień albo 2 dni w tygodniu.Mam nadzieje,że zaciekawię was i każdy znajdzie coś dla siebie.Postanowiłam,że będę dodawać różne posty,nieraz mogą być to tylko zdjęcia.Ostatnio mam dużo nauki,ponieważ przygotowuje się do 2 próbnego egzaminu,który mam właśnie z teorii za 2 dni..W tamten piątek miałam praktyczny i pochwale się wam,że zdałam. Końcowy mam dopiero po zakończeniu roku.Dosyć o mnie.Dzisiaj chciałabym wam pokazać książki,które  przeczytałam.




1
Dziewczyna,którą kochałeś.
Autor:
 2
 Pięćdziesiąt twarzy Greya.
Ciemniejsza strona Greya.
Nowe oblicze Greya.
Pięćdziesiąt twarzy Greya oczami Christiana.
Autor:
 3
Światło między oceanami.
Autor:
 4
Zakochać się.
 5
Bezdomna.
Autor:


Komentarze

Popularne posty