Odżywki i olejki do włosów

Hejka.Dzisiaj trochę o włosach.Pewnie każda z was ma bzika na punkcie swoich włosów i przejmuje się ich stanem lub brakiem kondycji.Pokażę wam moje ulubione odżywki i olejki których używam na codzień .
Pierwszą moja ulubioną odżywką jest ultraplex,który regeneruje wasze włosy i poprawia ich stan.Po nałożeniu włosy są miękkie i dobrze się rozczesują.Nakładamy preparat na umyte włosy i trzymamy  przez 10 minut lub więcej po czym dokładnie spłukujemy.Pamiętajmy żeby nakładać preparat 2cm od nasady.Po kilku dniach same zobaczycie efekty i będziecie z nim zadowolone tak jak ja.Cena tego to około 13 zł więc nie jest drogi.
 Następna odżywką jest Ziaja GdanSkin,która jest morską odżywka do włosów.Poprawia bardzo dobrze kondycje włosa i stan.Bardzo dobrze się potem rozczesuje włosy i nie ma żadnych problemów.Powiem wam ,że nie wiedziałam nawet o odżywkach do włosów z tej firmy przypadkowo znalazłam ja w pracy i jestem zadowolona bo z tej serii mam też preparaty do ciała i twarzy ale to już w innym poście będzie,
 Dla osób które farbują włosy na blond polecam ten szampon,który też jest nowy na rynku i o wiele lepiej zmywa ten żółty kolor niż wcześniejszy ich produkt.Po ty szamponie właśnie zawsze nakładam sobie tą odżywkę urtlaplex.

Ostatnią rzeczą są moje ulubione olejki i jedwabie do włosów które kocham.Nakładam je zawsze na wysuszone włosy.Serio to coś niesamowitego i kosz tego to około 6 zł.Włosy po nałożeniu są miękkie,błyszczące,wspaniale się rozczesują i przy okazji pięknie pachną.Znajdziecie je w każdej drogerii.Możecie też zostawić je na włosach na noc i potem spłukać.Jeśli chcecie,żeby stan włosa się poprawił musicie olejkować sobie włosy.Kiedyś jak fryzjerka mi to mówiła zawsze gadałam tak,tak wiem i nic z tym nie robiłam a teraz żałuje,że tego od razu nie zrobiłam jak mi mówiła.Mam nadzieje,że i wy przekonacie się do tych produktów.


Komentarze

Popularne posty